Bisnes dihujung jari

Ini TRIP FREE ke ABU DHABI/DUBAI dan UMRAH ( kami pergi 3 orang) Kos RM60 000, tapi kami dapat percuma.

ini trip yang pernah pergi. Ada lagi yang terhilang ni. Lupa letak kat mana

Ini waktu melawat tempat buat alquran waktu umrah


Bermula 2010, dunia bisnes online mencanak-canak naiknya. Ada yang punya kedai pun terasa tempiasnya. Terbaru, kisah UBER. Dan kisah self delivery bahan basah. Semuanya memberi kemudahan kepada pelanggan. Tidak salah mencari peluang. Kan? Inilah strategi.

Sekarang ni pulak, zaman internet hujung jari. Anak-anak tak terkawal dalam menggunakan gajet. Ayah dan mak sibuk bekerja. Maka wujudlah geng SURIRUMAH BERNIAGA DI HUJUNG JARI. Mereka hadir dengan nama WORK AT HOM MOTHER. Dengan anak di depan mata. 

Sistem yang bagus yang membantu mak-mak ini tidak perlu keluar untuk mengepos barang. Sales berjalan dengan bantuan DROPSHIP yang membantu mak-mak ini mengepos barang. Hanya perlu membuat order, dan HQ akan terus membuat penghantaran terus kepada pelanggannya. CANGGIH BUKAN?


Inilah juga penjelajahan saya NINI NISRIN MUHAMMAD. Permulaan bisnes online, agak janggal. Masa tu la baru nak kenal online bankin dan sistem dropship. Hari ini, saya mempunyai hampir 1000 orang yang menjadi ahli. Dan ratusan mereka yang membuat bisnes untuk perkongsian pengalaman dan menambah pendapatan.

Ada antara mereka yang surirumah dan mampu mendapat pendapatan meningkat hingga 5 angka bonusnya. Bayangkan surirumah mendapat RM10 000 sebulan? Dapat lagi bonus kereta yang boleh beli kereta lain atau bayar kereta sedia ada, boleh pergi trip DALAM NEGARA, umrah free, trip YANG MEWAH. 


tak mustahil. Sahut lah cabarannya, dan bermulalah untuk berkongsi kebaikan. Walaupun kita surirumah, tetap boleh dapat income yang lebih dari orang lain. Rezeki itu dimana saja kan?

Nak saya bantu? WASAP saya 014-506 8306 

Saya Nini Nisrin
5 tahun dalam shaklee.
BISNESMOM

Ini delegacy SHAKLEE MALASIA di Orlando FLORIDA, USA.

Comments

Popular posts from this blog

7 petua cepat bukaan pintu rahim

AUTISM PART 3: Tips kontrol deria bunyi anak autism yang sensitif sangat.